صالح: نديدم مجيدي ناراحت باشد

 


 

مربي تيم فوتبال استقلال با رد ناراحتي فرهاد مجيدي در تمرين اين تيم مي‌گويد، مسائل حاشيه‌اي چند روز گذشته تمرين استقلال به خوبي مديريت شده و مشکلي در کار اين تيم به وجود نمي‌آورد.

 


 
مجيد صالح درباره شايعه ناراحتي فرهاد مجيدي در تمرين روز گذشته استقلال اظهار کرد: "روز گذشته يک تمرين بسيار شاداب را انجام داديم و اتفاقا فرهاد هم يکي از بهترين‌ها بود. در بخشي از تمرين مهاجمان براي گلزني کري مي‌خواندند و فضاي رقابتي شادي ايجاد شده بود. اصلا نديدم که مجيدي ناراحت باشد."

به گزارش ايسنا ، او درباره حاشيه‌هايي که در چند روز گذشته در تمرين استقلال به وجود آمده بود، نيز گفت: "براي تيم بزرگ هميشه حاشيه‌هايي به وجود مي‌آيد. من خود در سايپا سرمربي بوده‌ و قبلا در ذوب آهن با ابراهيم‌زاده و در مس کرمان با قلعه‌نويي به عنوان دستيار کار کرده‌ام اما تيم‌هاي ديگر به اندازه استقلال و پرسپوليس حاشيه ندارند. هر چند مهم اين است که اين حاشيه‌ها جمع شده و به زمين بازي کشيده نشود."

صالح درباره حضور پسر قلعه‌نويي در ديدار دوستانه اين تيم برابر پيکان و حاشيه‌هايي که پس از آن به وجود آمد، گفت: "خوشبختانه اين موضوع هرچه بود تمام شد. يکي از خوبي‌هاي تمرين استقلال اين است که به غير از روز قبل از بازي براي عموم باز است. همين نشان مي‌دهد که ما چقدر باز به مسائل نگاه مي‌کنيم. طبيعي است، وقتي تمرين با حضور خبرنگاران و هواداران برگزار شود، مشکلاتي از اين قبيل به وجود بيايد اما مطمئن باشيد که اين مسائل در شاکله تيم هيچ حاشيه‌اي را به وجود نمي‌آورد. اين به خاطر مديريت خوب قلعه‌نويي است و ساير بازيکنان ما هم حرفه‌اي هستند."

مربي استقلال با اشاره به اين‌که اين تيم تاکنون با مشکلات مالي زيادي دست و پنجه نرم کرده است، افزود: "تا الان مشکلات مالي استقلال حل نشده اما اين موضوع نتوانسته روي عملکرد بازيکنان ما تاثيري بگذارد. بدون شک استقلال جزو سه تيم اولي است که بيشترين مشکلات مالي را دارد. خودم به عينه ديده‌ام که بازيکنان چقدر با مسائل مالي روبه‌رو هستند اما همه به خاطر اسم استقلال از هيچ تلاشي دريغ نکرده‌اند."

مجيد صالح در ادامه گفت‌وگويش با ايسنا درباره ديدار بعدي استقلال در ليگ که روز جمعه با راه‌آهن خواهد بود، گفت: "از جانب باشگاه به فدراسيون نامه‌اي زده‌ايم که بازيکنان ملي‌پوش ما زمان کافي براي استراحت و رسيدن به بازي بعد را ندارند. از لحاظ علمي هم اين موضوع تاييد شده و استانداردهاي فيفا هم مي‌گويد که بين دو بازي بايد حداقل 72 ساعت زمان باشد تا يک بازيکن بتواند براي ديدار بعد خود را آماده کند. هيچ کجاي دنيا زودتر از سه روز يک بار بازي نمي‌گذارند. با اين حال به خاطر اين‌که يکشنبه تعطيل است و پرسپوليس هم در اين هفته در تهران بازي دارد، اين طور برنامه‌ريزي شده که بازي ما جمعه برگزار شود. مي‌دانيم که سه چهار بازيکن ما يا حتي ممکن است هر 5 بازيکن ما در تيم ملي مقابل لبنان به ميدان بروند. اين موضوع قبلا هم به ما لطمه زده است. در بازي با تراکتورسازي به خاطر حضور بازيکنان استقلال در تيم ملي نکونام را به طور کامل از دست داديم. رحمتي با مصدوميت بازي کرد و خسرو حيدري و پژمان منتظري هم تحت فشار بودند."

صالح با توجه به در پيش بودن بازي‌هاي آسيايي براي استقلال درباره حفظ آمادگي بازيکنان در سه ليگ گفت: "خوشبختانه در نيم‌فصل توانستيم، تعداد بازيکنان خود را افزايش داده و به يک بالانس در تيم‌مان برسيم. وضعيت ما در سه بازي آخر دور رفت ليگ طوري شده بود که تنها يک بازيکن بزرگسال روي نيمکت‌ حضور داشت و مجبور بوديم، از بازيکنان جوان و اميد استفاده کنيم. با اين حال در نيم فصل بازيکنان خوبي در کنار جباري و مجيدي به تيم اضافه شدند و توانسته‌ايم در تيم يک بالانس ايجاد کنيم."

وي افزود: "مثلا در بازي قبل به اشجاري استراحت داديم چرا که چند بازي پشت سر هم در ميدان بود اما گله مي‌کنم از روزنامه‌ها و همين‌طور گزارشگري که گفته بود، اشجاري به خاطر بدبازي کردن نيمکت‌نشين شده است. در حال حاضر هر 24 بازيکن استقلال توانايي حضور در ترکيب اصلي را دارند و اين براي کادر فني يک مشکل بزرگ را ايجاد کرده که حتي چگونه 18 نفر اصلي را انتخاب کنيم. البته خدا کند، هميشه مربيان از اين مشکلات داشته باشند نه اين‌که با کمبود بازيکن روبه‌رو باشند."

مربي استقلال درباره ديدار با راه‌آهن هم گفت: "هر تيمي که جلوي استقلال بازي مي‌کند، انگيزه به‌خصوصي دارد. مثلا وقتي مقابل مس کرمان قرار گرفتيم، اين تيم در هفته ماقبل آن در خانه خود به تراکتورسازي باخته بود اما مقابل ما خوب کار کرد و در 20 دقيقه پاياني هم ما را تحت فشار گذاشت. بنابراين اصلا نمي‌شود، به شرايط تيم‌ها نگاه کرد. همه بازي‌ها تا پايان فصل حکم فينال را براي‌مان دارد. بدون شک راه‌آهن با تمام قوا به مصاف ما مي‌آيد. ما هم بايد فکر کنيم که تا زماني که ليگ قهرمانان شروع نشده، بايد حداکثر امتيازها را بگيريم تا فاصله خود را با تيم‌هاي پايين‌تر حفظ کنيم."
 



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.